-4,5 kg på 1 vecka

Okej... Sitter här och försöker klura ut hur min nya MacBook Pro funkar...det går så där... Men i alla fall här kommer en uppdatering.
jag åkte ner till skåne till min systers bröllop och gissa om jag överåt de 3 dagarna jag var där nere? Japp ni gissade rätt! Kom hem och vägde mig och det var  hemskt! 79kg!!! Samlade motivation i 2 dagar och började sedan på Atkins och är nu inne på min 8e dag. Jag vägde in idag på 74,5 och har minskat 3 cm runt midjan och det känns som om det börjar bli lite mindre muffintopkänsla :)
Jag tycker inte att det känns så svårt denna gången för nu känner jag mig verkligen motiverad att tappa de sista envisa kilona och hoppas vara klar innan Maj. 60 kg är ju som sagt målet och jag ser verkligen fram emot att nå mina delmål som jag satt upp.
1.  75 kg - Belöning spa kväll - Avklarat
2.  70 kg - Belöning - Massage Myyyyyyyys!
3.  65 kg- Belöning- Ny frisyr- Spännande!!!
4.  60 kg- Belöning - ny sommargarderob! Längtar!
Så ser mina delmål ut och förhoppningsvis dröjer det inte för långt  mellan målen. Ska inte bli helt fel att komma i mina favo jeans heller. När jag vägde 60 kg sist var jag 18 år och höll det ganska bra men låg oftast runt 63-65 kg i 19 årsåldern... får se hur jag känner mig denna gången.
Får intevänta weigh in monday!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0