The Linda Thelenius Diet

Idag börjar jag köra på Linda Thelenius diet som hon lagt ut på sin blogg och hon har tydligen tappat 8 kg på 13 dagar och ser fantastisk ut så jag ska prova och se vad som händer! Uplägget är som så att man äter varannan timme hela dagen små små måltider och tränar varje morgon och kväll. Jag kommer att träna på min träningscykel (har inget treadmill) varje morgon mellan 05,20 och 06,20 och de kvällar som jag inte tränar någon klass kommer jag att köra 40-60 min på kvällen med. Här kommer Lindas mat och träningschema som jag kopierat från hennes blogg och vill ni se hennes framsteg hittar ni det på hennes sida. Ps: jag dricker inte the så jag skippar det med ;) Jag kommer låta mig själv vara ledig från träning på söndagar då jag tror på att man måste få ha en vilodag.

1. 06:55 drick 1 kopp te utan socker mjölk + ät 1 halvgrapefrukt

vatten 50cl

2. 07:00 går 60 min på motionsbandet

3. 08:00 äter 1 kokt ägg,1 halv avacado + 1 halv grapefrukt

vatten 50 cl

4. 10:00 äter 1 halv dl osaltade nötter

5. 12:00 äter antigen 1 kyckling,torsk,tonfisk eller lax file med1 dl kokt rå ris eller bulgor

vatten 50 cl

6. 14:00 äter 1 äpple

7. 16:00 protein drink m vatten

8. 18-19 samma mat som lunchen

vatten 50 cl

9. 22:00 går jag 45-60 min på bandet

10. 23:00 äter 1 dl kokt råris med lite oliv eller avacado olja

Krydda matten så den smakar gott,men det ska vara torrt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0