Sånt är livet

jaha... jag har ju tidigare varit inne på viktklubb och följt deras program men gav upp eftersom min beräknade kaloribehov var så högt att ingenting hände... Igår kollade jag igenom mina inställningar och såg att jag kryssat i fel på ett ställe (can I hear you say "Idiot!" )och mitt nya kalori intag blev 1300 per dag istället så jag ska skriva in allt jag äter där och hålla mig till mina 1300 kcal och fortsätta träna som innan. Har fortfarande LT diet tänket men måste ju gå lika bra att äta 2 äpplen som ett eller hur? Enligt Viktlubbs uträknare så borde jag vara nere på 60 kg 1 juni och det låter ju vettigt och bra att bli klar lagom till sommaren.

Blev tyvärr ingen cykling i morse eftersom mina små var uppe 05,30 och skrek på mamma så det blir bara ett pass idag- i kväll.

nu åter till livet!

See you on the thin side!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0