Oj oj oj!

Här har det varit tomt väldigt länge nu måste jag säga! Kom och tänka på min kära blogg och kikade in lite och måste säga att jag inspireras av min gamla beslutsamhet... I dagsläget har det hänt mycket sen sist och det är dags för uppdatering känner jag!

Snabbgenomgång av vad som hänt sen sist

* Min lillekille är 3 år!
* Lilltjejen är 18 månader
* Jag gick ner till 70 kg efter lilltjejen... blev gravid och fick missfall efter 14 veckor och un viktökning till 76 kg
*Jag bor numera i Kalix (där jag inte hittar någonstans utan går vilse så fort jag ska på promenad)
* Har köpt villa med 8 rum som ska renoveras....

Jag har fullt upp alltså.

Snabbsummering av årets vikt och träningsmål

1. Jag är fet... fix it woman!
2. Använd ditt nyinköpta träningskort så du får valuta för pengarna
3. Lär dig hitta hem när du går på promenad (ev ta mad gps i fickan haha!)
4. 16 kg SKA bort innan sommaren eller så får du bara skämmas!

Okej... Här behövs helt klart lite thinspo och här kommer den!

If Kelly can do it - I can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0