LTD Dag 4

Så jag överlevde dag 3 med! Jag överlevde body Pumpen även om det känndes som om jag skulle falla ihop död under vissa övningar men tills nästa gång så vet jag bättre än att lasta på med vikter jag hade när jag sist körde pump- för 6 år sedan! måste visst börja om från början igen... Men kul va det!

Vaknade i morse och ville inte alls gå upp men sen vaknade min lilltjej och då var det lika bra att gå upp för jag skulle inte få sova mer ändå. Så jag lämnade henne att morgonmysa med pappa och så satte jag mig på cykeln för att "i alla fall köra 30 min.." men det blev en timme i alla fall *stolt*

Skulle gå på spinning ikväll men måste avboka för min man jobbar sent så jag ska boka in något annat roligt pass som latino istället och köra hemma på cykeln ikväll efter att barnen lagt sig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0