LTD Dag 2

Okej så idag är det väl dags för någon sorts summering av gårdagen och jag kan ju säga att jag tykte det flöt på bra. Att äta varannan timme lämnar inte så mycket utrymme för hunger och sötsug, även om jag aldrig är osugen på choklad eller glass så var det inte något som plågade mina tankar hela dagen. Min man tycker nog det är tråkigare än jag och han följer den inte ens! Bra med mycket vatten under dagen med :)

Var uppe 05,30 i dag och körde 1 timme på min träningscykel och brännde av 550 kcal. Ikväll blir det 40 min och det bränner väl ca 400 kcal. Om jag då äter 1140 kcal om dagen så blir det ett plus på bara ca 200 kcal om dagen. Borde ju onekligen leda till någon sorts fettförlust kan man tycka! Är lite i stil med Biggest Loser upplägget och det funkar ju bra för dem så jag kör på!

Nu är det dags för frukost och sen ska jag nog skotta snö från taket... bra träning det med.


Kommentarer
Postat av: ida

oj vad du är duktig, vilket go du har ;)

2011-02-07 @ 10:23:11
URL: http://lillabambi.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0