Dagens mat och träning

Okej.. så igår fyllde min mans son 12 år och vi firade med hemagjorde hamburgare och sen en killer tårta som jag gjort... så klart! Så igår va lite av en kass mat dag och det lär jag få betala för idag eftersom jag tog min sista Alli tablet i går kväll. Men idag är det ny dag och nya tag!

Har planerat dagens matintag för idag och det ser ut så här...

Frukost: Äggröra på 4 ägg

Mellis: 2 apelsiner

Lunch: 1 Kycklinglår med ångade grönsaker

Mellis: 120g keso med 100 hallon. Mums!

Middag: Grönsallad med tomat, gurka, majs och 2 kokt ägg

Efter träning: Protein shake (blä! finns det ingen god???)

Totalt kaloriintag: 1123 kcal





Träningen idag består av en lationo klass på en timme som jag ännu inte vet riktigt vad det är men jag gissar på något zumba liknande. Jag går dit och hem, 3 km enkel väg så då bränner jag av lite mer än bara själv klassen. Excellent!

Beräknad kaloriförbrukning: 540 kcal





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0