Kan man tappa 10 kg på 4 veckor?

Nu sitter jag här i smått panik inför ett uppkommande bröllop... 14 maj för att vara exakt. Min kompis ska gifta sig i Lund och jag ska åka ner och träffa alla gamla vänner som inte sett mig sen innan jag fick barn och vägde 12 kg mindre än nu. Hu nu känns det som att det är dags att ta tag i detta på riktigt. Jag kan inte ens komma i mina jeans efter den sista graviditeten. Kollade in mina gamla blogginlägg och där lyckades jag ganska bra så nu följer jag mina egna gamla råd för att försöka tappa 10 kg på 4 veckor. Eller ialla fall komma i jeansen. Men frå och med idag är det kolhydraterna som ryker all världens väg!
Har nyss ätit 2 kokta ägg och till lunch blir det kyckling och timm middag blir det fisk. Ska inte äta några grönsaker eller lightdrickor eller NÅGONTING som kan sakta ner viktminskningen nu. I gymnasiet så gick jag ner 17 kg på mindre än en månad på det sättet. Åt bara äggvita och kyckling och tränade. 
Så dte blir bara ägg, kyckling, bacon och fisk och kanske köttfärs och så ska jag gå till gymmet och köra kardio på trappmaksinen och träningscykeln eftersom jag skadat foten så kan jag inte springa. Men här kommer mina stats för starten

Startvikt 78,4

Midjemått 76 cm

Mage 101 cm 

Höfter 115 cm (omg!!!)

Lår 65 cm

Inte nå vidare upplyftande siffror men jag ska ju ändra det nu så heja på mig allihopa så ses vi imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0