Det är kul att banta när det händer något!

Idag vaknade jag och vägde 77,8 kg...dvs -3kg sen i måndags. Hoppas det fortsätter så här bra ett tag till så jag kan komma i mina byxor snart. Det är mitt första delmål, sen är nästa mål att komma i en strl 38. Det är mitt mål, det hade känts toppen! Men det är en lång väg dit för jag tror att jag måste gå ner 20 kg för att komma i en 38a.

Mina två pojkar är förkylda och jag hoppas att vi slipper ha svininfluensan här!!! Min minsta son är 2 på lördag och han hostar och är gnällig... han ropar "fiiis, ha fiiis" han tror att digitalkameran heter fis för hans pappa säger " säg fiiiis" när vi ska fota honom. Hahaha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0