Goder morgon både herre och fru!

Oj oj oj! Igår hade vi öppet hus för alla som ville komma och titta på det lilla nytillskottet hemma hos oss. Det kom så mycket folk så det var fullt överallt innomhus och i trädgårde och jag hade bakat så mycket så hela köket svämmade över! Jag åt  bara 3 kakor själv men hade inte alls hållt mig till min diet igår så jag skippade invägningen i morse för att slippa bli besviken utan jag gick upp kl 05,50 och tog en 5 km powerwalk istället. Tänkte jag ska göra det varje morgon för att få igång fläsket lite grann. Va lite seg i början men är man väl uppe ur sängen och kommer i kläderna så är det ganska sköt att ta en tur med bra musik i lurarna så går det av bara farten! 

Min man går tillbaka till jobbet idag efter 4 veckors semester och det får bli ett nytt startskott för ett nyttigare liv på alla sätt och vis. Hoppas jag håller igång med promenadandet nu så det blir nån ordning på mig. 

Någon tog en bild på mig igår och jag ser större ut än vad jag trodde... men sen så väger jag ju 80 kg med nu... kolla in. Men Lillflickan är så söt så!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0