- 9,2 kg



Kroppen vänjer ju sig ganska snabbt vid mindre mat så nu ändrade jag mitt dagliga intag med 120 kcal mindre varje dag plus att jag köpte ett gymkort igår så jag ska träna där 2-3 dar i veckan så hoppas jag att det fortsätter som det gör nu. Mitt nya mål som är att tappa 22kg på 22 veckor dvs fram till nyår. Men det är ju inte säkert att jag klarar det så snabbt men om jag gör det så kan det nya året knappast börja bättre!!

Men även om jag gått ner 14kg till nyår så ska jag känna att jag har varit duktig!! Har köpt lite yoga och pilates dvd:s som jag ska använda de dagar jag inte gymar. Min kompis håller på att fixa ihop ett killing träningschema till mig men tills det är klart ska jag lägga upp min träning så här:

Måndag
Armar, axlar och bröst på gymet
20 min cardio intervall

Tisdag
Yoga + Pilates  + ev promenad med barnvagn

Onsdag
Mage och rygg på gymet
30 min cardio

Torsdag
Yoga+ Pilates ev promenad med barnvagn

Fredag
Ben och rumpa på gymet
20 min cardio intervall

Sen ledig lör och söndag.

Hoppas det kan ge några resultat. Det är ju inte snyggt att vara skinny fat - dvs smal utan muskeldefinition.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0