Shopping!!

Ligger fortfarande på 69,3 kilo och det börjar kännas segt nu, jag vill ju stanna nere på 68 nu så jag kan fprtsätta neråt....

Idag har barnen studiedag och då passar jag på att åka in till stan med alla 3 och shoppa. Inga tider att passa om alla barnen redan är med! På min önskelista idag så står det:

Tygskor

Sandaler

Läppglans

Örhängen och armband

och en massa annat som jag inte vet att jag vill ha ännu.


Började dagen med ett träningspass och sen in i duschen med hårinpackning och sen smörja med BUS så jag inte ser ut som en alvedon hela tommaren. Benen är vaxade, insmorda och redo för solen! Hoppas vädret blir bra... Nu är det bara frukost, smink och hår som ska fixas sen är jag färdig för en härlig shopping dag på stan!


Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0