Inte ett dugg på 4 dar???

Idag vägde jag 70,7 för typ 4e agen i rad! Va är det som pågår här egentligen??? Jag fuskar inte, jag gör allt rätt med det blir ändå så fel... hm.. surt... Men jag ska hålla kvar vid mitt eviga bantande för jag måste ju bli smal!!!!

En ska e bra i alla fall, en kjol jag inte kom i alls för ca 3 månader sedan sitter nu löst, den är nästan för stor. Den är lösare nu än när jag köpte den. Det känns riktigt bra!

Dagens meny idag blev

Frukost: Äggröra på 2 äggvitor och persilja och lite riven ost

Lunch: Ett kycklinglår

Mellanmål: En blandning av lite vispad grädde och creme fraish med sötninsmedel och vaniljsmak... lite lustig konsistens med ok mot sötsuget

Middag: Ostfylld biff

Tråkigt.... Jag vill ha en rostad macka med massa smör!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0