Gå och fika utan fika?

Idag så var jag på play date med 4 andra mammor och medans barnen lekte så hade värdinnan bakat kaka... GOtt! Men eftersom jag inte vill fuska så är jag ju duktig och dricker bara vatten... Men hur kul är det att fika utan fika??? Inte så kul, men inte ska jag förstöra den träning som jag drog mig ur sängen kl 05,55 för att hinna med? ALDRIG! Ska jag upp så tidigt och träna så ska jag ju inte förstöra det 6 timmar senare?
Som sagt så var jag uppe med tuppen och tränade 40 minmed Turbo Jam som jag verkligen älskar att träna (inte lka mycket som jymet, men näst bäst)

Kämpar vidare mot min dröm kropp!

Hejja på mig då!!!!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej! Jag hittade din blogg igår och jag gillar den! Jag är 27 år och håller också på att gå ner i vikt, jag har kört viktväktarna två gånger efter mina graviditeter men jag orkar inte fokusera så mycket på mat och points och orkar inte vara hungrig längre heller så nu kör jag GI/low carb, tycker det är sååå mycket enklare och godare. Svårt att låta bli chipsen bara... Anyway, ville bara säga att jag tycker att du är jätteduktig och jag blir superinspirerad av dig!

2008-05-16 @ 09:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0