Världens fetaste giraff???

Hejsan!

Idag är det söndag dvs igår var det lördag och jag år på tok för mycket choklad! Det resulterade i att jag i morse vägde 76kg.. great.... Har därför kommit på en ny regel att jag ska sätta ett veckomål och om jag inte når det så blir det inget lördagsgodis utan en helt vanlig dag. Låter väl ganska vettigt? Annars blir det ju bara att jag går upp det jag gått ner... surt...

Min pappa skickade en rolig bild till mig och jag tänkte att jag skulle dela med mig av denna eftersom den visar ganska bra hur jag känner mig idag. Otroligt fet och ful... Alla har nog sånna dagar ibland när man bara borde krypa in under en rutten stock och stanna där tills man är snyggare. hehe...  Har inte ännu fixat allt med datorn och har ingen ny bild att visa men ska försöka lägga in en nästa vecka.

image57
McDonalds reaches Africa... hahahahahahahaaaaaaa!!!

Ha det gott men inte FÖR gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0