OrbiShrek

Jag ska ställa en enkel fråga.... Hur kan man gå UPP ett halvkilo över natten när man bara äter sallad?? Igår va jag jätteduktig hela dagen men vägde idag ändå 74,7 istället för 74,3 som jag vägde igår... Hur surt känns det? Imorgon är det lördag och vill jag ha något lördagsgodis eller nåt gott alls så måste jag ligga på 74, 2 imorgon bitti annars är det kört! Alltså har jag bestämt mig för att ge mig på mitt monster omdöpt till OrbiShrek i 30 min idag fast bruten tå. Jag menar, nån måtta på latheten måste det väl finnas???

Nä huga nu ska jag klämma ner min tå i mina träningspjuck och det blir väl lättare sagt än gjort men skam den som ger sig!!

Ett litet smakprov på dagens kommanse Thinspiration kommer här

Posh Spice

image61

Är det bara jag eller ser det ut som hon lagt på sig eller är det Roberto Cavallis design som gör att hon ser mindre benrangel ut???

Love the shoes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0