Orbimonster

Idag känns känns som att det blir en bra dag! :) Imorse vägde jag 74,4!!  Äntligen händer det något! Igår körde jag 30  min på Orbimonstret kanske det som gör det. Idag blir det inget Obrimonstrande för jag var ju sjuk förra veckan så jag ska bara köra varannan dag denna veckan.  Får äta destå nyttigare. Men det är okej, håller på att fixa dinkelsallad till lunch som jag ska ta med till öppnaförskolan idag eftersom jag och ett gäng andra mammor ska träffas där idag och prata och låta bebisarna leka....eller ja, titta på varran i alla fall. hehe...

Mitt veckomål denna veckan är 74,2 så det verkar som att jag kanske kan klara det målet och förhoppningsvis så är jag nere under 74 tills måndag! Jipi! Vi får se. Har satt som morot att jag ska få unna mig ett armband från Tiffanys när jag är under 70 så det peppar lite. de har ju så himla snygga saker där!

Nu måste jag gå för jag måste fixa lunch sen ska jag gå.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0