Jag har nått veckans måååål!!!

Ha! Vilket flyt imorse när jag ställde mig på vågen och den visade 74,2 som var mitt mål tills idag. Det firade jag med att ha en fri lördag med 2 köttbullemackor till frukost, sen våfflor till lunch och ska göra pizza till middag. Jag hade tänkt hela veckan att jag skulle äta minst  4 våfflor med efter en var jag så mätt att jag inte kunde klämma i mig en till... lustigt... Inget lördagsgodis köpt idag *stolt* Känns inte så viktigt just idag, suget kanske kommer mitt i veckan istället. Min man köpte hem chips och dip till Melodifstivalen ikväll och jag kanske passar på att ta några men jag blir alltid så himla kass i magen så jag kanske får dippa minimorötter och gurka. Aningen fräshare.... men antagligen slinker 3-4 chips ner med.

Gjorde ett nytt hål i mitt bälte idag TJOHO!!!  Känns toppen. Till och med min man sa igår att han kan se att jag gått ner i vikt och förra helgen sa min kompis det med när vi var ute på lekplatsen med barnen. Det är så himla kul när det börjar märkas. Jeansen som jag lyckats klämma mig i sitter nu perfekt (de som jag hade innan jag var gravid). längtar nu tills de nya jeansen sitter som en smäck. Ge det några kilon så ska det bli andra bullar av! :)

Detta är en BRA lördag!!!


image62
Firar med en bild på Victoria Beckham som ser ut att ha samma färg på klänningen som på benen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0