Förlåt mig, jag har syndat

Efter fredagens och lördagens obegränsade svullande så blev domen så här...

Jag vägde 75kg i morse... jag har ångest och hade ont i magen. Rätt på alla mina förutseenden...

Får väl tillbringa de närmsta 2 veckorna med att göra damagecontrol efter helgens synder...

Frågan är som alltid om det var värt det...

Ska nog inte ha någon godisdag nästa vecka.. eller rättare sagt, ingen godisdag förräns jag är tillbaka till 72,9. Kul.... jag börjar tro att det INTE är värt det....

Kommentarer
Postat av: anna

ja det är fördjävligt.....har också syndat me påskmat, tårtor , godis, fredag lördag och i dag. Sån jävla ångest nu, i morgon blir det vanlig mat igen , längtar! Orkar
inte ha ångest. Kommer inte våga väga mig i morgon :(

2008-03-23 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0