En bruten tå och biljetter till finalen!!!

Hejsan!

Nu blir det nog ingen träning på ett tag. Igår bröt jag min tå och den har svullnat upp till dubbel storlek och är aldeles blå och gör JÄTTE ONT!! Jag kan knappast få på mig stumpor utan att börja gråta än mindre träningsdojjer så det blir till att vila tåssingen tills jag får på skorna igen... typiskt...

Verkas som om något inte vill att jag ska kunna träna för är det inte förkylning så är det brutna tår... undra vad som kommer näst? Överkörd av en buss????

fick ett mail idag av min kompis som vunnit biljetter till Finalen i Globen, melodifestivalen alså. Hon undrade om jag ville gå med henn. Om jag vill!!!? Ska bli så himla kul att kolla på! Jippi!!!! Schlagerfantast som jag är så ser jag jättemycket fram emot det! Det är bra plåster på såren på
min tå! TACK Annika!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0