Efter helgen kommer bikten...

Hej...

Helgen är nu ett minne blott... det enda som gör sig påmint är helgens resa till Stckholm men godis och mat på Donkan... magen är fortfarande svullen... ser ut som jag är gravid i 5e månaden minst! Men i lördags när jag vägde mig så stod vågen på 73,3. Dvs 4hg under veckomålet! Sweet!!!  Idag stod den på 73,8... helgens fusk sitter kvar ett tag till. Men om man inte får äta skräp när man är på melodifestivalen, när ska man då fuska???

Försökte komma i en skjorta jag köpte förra vintern... den gick att knäppa men den satt så tajt att jag trodde knapparna skulle flyga av och träffa någon i ögat så jag får vänta lite med den... typiskt... provade min nya svart jeans med men de satt så himla tajt så jag trodde jag skulle kräkas! Samma stl som de jag har på mig nu... konstigt.... att storlekar kan vara så olika.

Nu ska jag se om jag kan lyckas svänga ihop en nyttig lunch så jag inte

1. Svälter ihjäl...
X. Äter något onyttigt
2. Äter sallad och något onyttigt

Körde intrevall på OrbiShrek i morse 26 min. Hittade ett bra upplägg på nätet och det blev jag så himla slut av så den e säkert toppen. Får se den närmsta månaden hur kroppen reagerar!

Häpåre!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det e faktiskt inte så svårt som man tror att fixa designen :) Däremot e det svårt att förklara. Det fanns en blogg innan där man kunde få jättebra hjälp men jag hittar inte den igen :( Men om jag får din mailadress, du kan ju skriva den i en kommentar så den inte syns så ska jag försöka förklara :)

2008-03-17 @ 20:58:57
URL: http://aannaa.blogg.se
Postat av: Johanna

Kan bara anta att du brukar läsa The Skinny Website.... Eller?

2008-03-18 @ 16:18:14
Postat av: Linda

Hej Johanna!

Jag brukar faktiskt vara där och kika ibland. Bra sida att hitta inspiration! :)

2008-03-19 @ 07:39:22
URL: http://moreislesslessismore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0