Värdlens västa diet!

Nä vet ni vad! Den där Master Cleanse dieten är bara en hög med skit! När kl var 3 någonting så mådde jag jätte illa.. frammåt kvällen sen blev det ännu värre då jag trodde att jag skulle...

1 Kräkas
2 Svimma
3 Dö
4 Bli galen

Det kanske funkade för Beyonce som hade flera miljoner dollar under näsan som morot men för mig blev hela dagen ett enda långt lidande och att betala ca 100kr om dagen för att må skit är inte riktigt min stil! Nu ska jag fira midsommar och oroa mig om min vikt på lördag istället. :)

Min man skrattade åt mig när jag sa det och sa att det hade jag kunnat säga till dig innan du började att du inte skulle stå ut... Hm... Tack för det!

Ha en toppen midsommar så återkommer jag på lördag med bikten efter midsommarafton! Jordgubbar och glass här kommer jag!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

hello! kolla in min tävling på min blogg där du kan vinna en super fin topp :) tävlingen avslutas på söndag så ännu har du chansen att vinna!

2008-06-19 @ 20:49:29
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: J

Hahah skrattar gott åt din Master Cleanse diet. Det låter som den lätt vinner i alla kategorier i världens äckligaste och framförallt EXTREMA diet. Det går ju inte att leva på lite smaksatt vatten i två veckor heller! Men om du vill köra extremt så varför inte prova Cambridgekuren? Har du testat det? Då får du ju i allafall i dig alla näringsämnen du behöver. Jag ska själv börja med kuren.

2008-06-21 @ 11:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0