Veckans summering med bilder

Hej!

Här kommer veckans summering. Lite tidigt men imorgon ska jag handla födelsedags presenter hela dagen till min son och på lördag är det födelsedag så då blir det nog inte så långt inlägg. Får se hur jag ska klara att slingra mig ur att äta massa kakor som barnen ska baka... hu!!

Okej summering!

Antal minskad vikt: 0,6 kg   (rätt ok va?)

Antal minskade cm: ingen aning, har fortfarande inte hittat måttbandet (hmmm...)

Antal äntligen ikomna jeans: 2 (jippi)

Antal fusk: 2 antar jag om jag räknar gräddfilen

Klädstorlek: Vill inte veta just nu...

Antal äntligen passande förlovnings/vigselringar: 2 av 3! Helt ok enligt mig!

Nu väger jag bara 1,8 kg mer än när jag gifte mig.

Så här kommer bilder från idag, ganska dålig kvalite eftersom jag tagit dem själv men de fyller sitt syfte.

image39

image40
Hu! Jag ser fortfarande ut som en blåval!!! Måste gråta en skvätt! Fast helt ärligt.. Hur mycket kan 6hg synas ejentligen??? 

image41
Men ansiktet ser ut att kanske ha blivit liiiiite smalare???

Va tycker ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0