Var är min våååååååååååååg?

Hu va jag längtar efer min våg! Visst det är kanske inte det som manm oftastr drömmer om men hur ska jag annars veta om denna dieten går åt rätt håll eller inte??? Om jag står still så måste jag ju göra lite finjusteringar för att det ska funka. Men hu vilken besvikelse om jag stått still sen 1 jan!!!  Då skulle jag nog gråta stora floder!!

Ska snart kila iväg till kylskåpet och se vad det kan bli för mat idag då... en fisk kanske? ägg? kyckling? Jag kommer bli vegeterian efter detta. Skönt när jag är klar oh kan gå tillbaka tilll mina älskade frukter och grönsaker. Det är ju det godaste som finns!

Ha! Fick precis veta att våra saker kommer i slutet på veckan!  Då blir det upp till bevis om det går framåt eller bakåt!! Jippie!!!

Dagens mat

2
hårdkokta ägg som visade sig vara löskokta




image25

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker inte du alls är tjock, men man är väl självkritisk. Själv har jag också ett antal kg att bränna, fick barn 18 juni och vägde 98!! när jag kom till förlossningen ( sug på den du) KÄMPA PÅ

2008-01-22 @ 14:53:24
URL: http://www.nogg.se/kannerberg
Postat av: Linda Blaggaren

Hej!

Tack för det Linda! Det känns bra att du tyker det men jag känner mig sååå stor eftersom jag inte kan komma i mina kläder sen innan graviditeten.... hm...

2008-01-22 @ 15:00:18
Postat av: Sanna

Du ser så fräsch och fin ut! Synd att du inte ser det själv! :-)

2008-01-22 @ 16:36:07
Postat av: Linda Bloggaren

Ja men jag känner mig inte fräsh och fin. Jag måste vara nöjd med mig själv för att må bra...

2008-01-22 @ 16:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0