Thinspiration of the day

Här kommer en bild på Paris Hilton tagen denna sommaren när hon är och shoppar i Malibu. Jag måste säga att jag gillar inte henne... hon är en ful, välstylad tjej med för mycket pengar och för lite hjärna... Men på denna bilden så ser hon himla bra ut... kroppen alså, ansiktet är bortom räddning!!

image37
Vilken normal människa går och shoppar  i en sån där outfit? Snacka om att vilja synas...

Vad säger ni? Hade ni gått och shoppat klädda så?

(det hade inte jag för just nu är jag för fet för sånna "kläder" men hade inte gjort det även om jag såg ut som hon... strandkläder på stranden tack!!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Nä! aldrig. Dessutom tycker jag attt minnishortsen och baddräkten var fula tillsammans...

2008-01-30 @ 08:32:52
URL: http://www.kimsviktblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0