Syndigt värre!!

Hejsan!

Har nyss kommit hem efter att ha gjort en massa bra saker idag. Jag har målat om sovrummet, sytt ihop hålet i mina jeans, varit på banken, varit på apoteket, på öppnaförskolan, diskat, tvättat, städat och handlat. När jag handlade så hittade jag billg entreo oh en beanaisås som bara har 0,3 g kolhydrater per 100g! Jippi! Nu blir det fest ikväll! På vägen ut så var det kö och jag hamnade såklart vid glassfrysen! HU! Den är ju fylld med synder,och syndigast av allt ät Hägen Daaz. Vissa säger ju att det enda sättet att bli av med en frestelse är att falla för den, men det tror inte jag på.... att falla för frestelser av den typen sätter sig bara på låren!!!! Så jag klarade mig och gick hem utan att ha syndat så det blir ingen bikt här idag. Sorry ladies!! :)

Vad jag är duktig som har klarat så mycket saker idag med en bebis i släptågen! Värsta housewifen ju! :)
Får se senare hur resten av dagen blir.

Tjidenixen!

image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0