Om Atkins del II

Fick en fråga om Atkins. Man får äta vissa grönsaker men inga frukter. Tråkigt jag vet men så är det. Leta upp en näringstabell på nätet så kan du se hur mycket kolhydrater alla grönsaker innehåller. Kom ihåg att du MAX får äta 20 kolhydrater om dagen för att det ska funka.

Idag har det varit ganska jobbigt med all mat och helg och godis men jag har klarat det ändå! :) Såg i spegeln idag att den där simmringen runt magen har börjat krympa lite.  Känns ganska skönt att det händer något. T.om min man sa imorse att det börjar synas att jag blivit smalare! :)

Ja, det är okej att ni linkar till denna hemsida. Det är bara roligt om den uppskattas! :)

Jag kommer att kämpa på som vanligt och just nu i detta ögonblik känner jag mig ganska stark oh känns som om jag kan ro iland detta! :) Skönt att man har sånna dagar oxå!

Vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0