Lördags Godis är det värsta av allt!!

Idag är det som sagt lördag och så vankas det lördagsgodis om man har barn som jag har. Tugg, tugg, smask smask... och så "vill du smaka?" frågar dem och när jag säger nej blir de besvika och tycker att jag är en riktig tråkmåns. Framflr allt min äldsta tycker att hennes liv blir förstört för att jag inte äter kolhydrater. Hm.... undrar hur det går ihop.... Hon kan ju äta allt bäst hon vill.....

Nu är det dags för frukost oh det blir ägg oh bacon... kul.... Fick en komentar om att man inte kan gå på Atkins om man är vegeterian och jag kan säga att när jag är färdig med denna diet så kommer jag inte äta djur på  Länge!!! Sist jag gik på denna diet så åt jag inte kött på ca 2 år för man blir så himla trött på kött och aldrig har frukt och grönt smakat så gott som efter en framgångsrikt avslutad Atkins diet.

Hu! Känner mig fortfarande deppig sen igår när jag såg bilderna som jag la ut på bloggen. Hu, det är så att man blir depprimerad!!! Men jag antar att det motiverar mig att fortsätta. Måste ju kunna komma i alla mina kläder när de väl kommer. Jag menar, jag vill ju inte behöva köpa nya STÖRRE kläder!! Huvaligen!

Drömmer att jag fuskar och äter pizza,glass och godis varje natt. Hu vilken stress när jag kommer på i drömmen att jag har förstört min diet och vaknar och blir så lättad att jag inte fuskat, men samtidigt besviken för att jag inte verkligen HAR ätit allt det där goda... Men när jag väl är smal så kommer jag kunna unna mig lite gott någon gång ibland! Men allt med måtta!! Jag måste hålla mig från att småäta!!!

TÅLAMOD!

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0