Jaha då kom vågen...

Halloj då!

Igår kom vågen och imorse så vägde jag mig. Sist jag vägde mig 2 veckor innan jul så vägde jag 80. Började min diet 1 jan efter att ha frossat hela jul och nyår så vad jag vägde den 1a är svårt att veta. Men i alla fall, när jag vägde jag mig i morse så vägde jag 77,4. Mer än vad jag hoppats på men jag kämpar på. 

Hade som mål att när mina kläder kom skulle jag komma i ett par byxor som jag köpte när jag var 14v gravid som jag inte kom i när kläderna pakades. Dem kom jag i igår!  Jippi!  Ska leta reda på mitt måttband oh mäta mig sen och se hur många cm jag tappat.

Nu måste jag packa upp mera saker, ser knappast golvet här hemma!!!

image31

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag gillar din blogg!
Kämpar också med vikten, men med lite mer än du=) Lycka till!

2008-01-26 @ 14:06:55
URL: http://www.kimsviktblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0