Ica MAXI....

Huvaligen! Skulle handla ännu mer lördagsgodis till barnen senare på dagen oh där stod jag i godis avdelningen och ville äta allt jag kunde se! Men NÄ! Det får man inte!!! Plåga! Skulle vara skönt att gå i ide och stanna där tills jag blivit smal och det var sommar... men det går ju knappast... typiskt, aldrig får man som man vill....

image12

Så här glad blev jag av att stå där bland allt socker.... sen handlade min man hem chips och dipp tills ikväll... kul... jag köpte badskumm så jag får väl bada istället...

Sen var det hem och laga middag till familjen. Chili con carne.... själv åt jag.. ja titta själva.....



image11

Kul... Not!!!


Kommentarer
Postat av: trixiie_

hejhej var det där din middag??? man kan väl äta mer med GI? :S eller är du mer inriktad på Atkins?

hade jag vart du hade jag t.ex som idag ätit köttfärsen med sallad....
Man går ner i vikt då.. jag lovar....

2008-01-19 @ 19:21:29
Postat av: Linda (bloggaren)

Ja jag är en trogen annhängare av Atkins. och ska jag vara helt ärlig så gillar jag inte köttfärs... det smakar så... dött.... blä!!
:)

2008-01-19 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0