Det blir alltid värre frammåt natten.....

Gick och la mig igår vid 22.30 utsvulten och kände att jag ville äta allt som finns!!! De små sillarna jag åt till middag mättade inge vidare och att sen springa på IKEA ger en en himla aptit! Hjälper inte heller när mannen tar sitt obligatoriska O´boy glas innan läggdags just efter att jag klagat på att jag svälter ihjäl. Han suckar och halsar ett glas till... Vraför blir inte han tjock!!!???

Somnade med magen skrikande efter vad som helst... vaknade vid 1.30 för att sonen grät. La honom mellan oss i sängen och han somnade om, men inte jag. Magen skrek för högt så det känndes som en omöjlighet!!  Drömde mig bort bland alla godsaker jag önskar att jag kan äta utan att svulla på mig 10 extra kilon. Somnade så klart efter en stund, bara för att vakna vid 3 då sonen som hysteriskt vaknar oh vill äta. Hasar mig ner för trappan och gör välling, upp igen låååångsamt och matar den nu väldigt nöjda bebisen.  Jag vill oxå nattäta!!!! Kan sen inte somna igen.... magen vrålar nu mer än skriker. Vill gråta, men helst äta men alla vet ju att det inte är bra att äta på natten. Tänker på hur smal och fin jag ska bli. Allt det där vrålet i magen måste ju nbränna minst 10000 kalorier- MINST!

Vaknar igen vid 7... dags att gå upp och få iväg barnen till skolan. De är som döda zombies... som jag känner mig. Har mens med vilket kan förpesta den mest glamorösa tillvara. Svettäckel!!!! Drar på mig mina obligatoriska morgon  mjukis kläder och sneglar till i speglen.. Är jag inte liiiite smalare än igår? Kanske? Eller inbillar jag mig? Kan skriket i magen gett effekt så snabbt?

Jag tror ju inte det men jag känner mig i alla fall lite smalare än igårkväll. Men det får jag se när min älskade/hatade våg kommer någon gång nästa vecka.

Ska nu komma på vad jag ska äte till frukost, bler väll 2 kokta ägg eller nåt.


Kommer med med info senare idag.

Häppåre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0