Dagens Thinspiration och summering

Hejsan!

Har gått bra idag med! :) Snart kommer vågen och då blir det upp till bevis! Har börjar äta fiberpulver för att magen ska kunna vara nprmal. Ganska svårt när man äter så ensidigt som jag gör hela dagarna. Ska nog börja träna snart igen och då blir det nog andra bullar!

Dagens mat

2 stekta ägg och 2 skivor bacon
4 kycklingklubbor med lite gräddfil
1 entrecoe med beanaisås


Avslutar med en bild på snygga Katie Holmes.  Om Tom Cruice inte är bra till något annat så har han i alla fall påverkat Katies stil till det bättre! :)  Missupfatta mig inte nu.... Tom är antagligen lika normal som du och jag, han är bara så tacksam att driva med!  Måste erkänna att jag gillar hans filmer!!!

image28

Hur snygga ben har hon egentligen?

Jag tycker de är väldigt snygga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0