Cellulit dräkt???

Jag håller på att måla om i vardagsrummet och blev precis klar efter  ca 3 dagars målning. För att inte förstöra mina kläder så köpte jag en sån där plastdräkt som man ska ha på sig. Man blir så himla varm så det slutar med att jag står i bara underkläderna i denna Tyvek sparkdräkt för vuxna och svetten bara rinner. Hu så äckligt! Efter ca 3 timmars intensivt målande så hoppar jag i duschen och tänker att det måste ju vara värsta cellulit dödaren den där smurfblåa pyjamasen. Eller, i alla fall någon kalori måste jag ha brännt kan man tycka men det är väl önsketänkande. 

Ska försöka ladda upp ett nytt foto på mig idag om jag bara kunde hitta kabeln till kameran. Den verkar ha fått ben och vandrat  iväg. Ska leta... men jag måste nog ha ett mellanmål för jag tror jag svälter ihjäl! Lite fetaost kanske???

12.39 tittade på de nya jeansen som jag köpte... de är så himla snygga och jag kan inte vänta tills jag kan komma i dem! Det lär dröja ett tag så för att trösta/peppe mig så ska jag köpa en Louis Vuitton väska med matchande plånbok. Har funderat på dessa här. Vad tycker ni?

image3image4
En tjej måste ju få unna sig saker även om det inte är kläder och man har "an ass the size of two bowlingballs" -Bridget Jones    som för övrigt som mest i boken väger fjuttiga 63 kilo!!!

Här är några bilder tagna på mig för bara 5 min sen... inte så smickrande bilder alls! trodde faktiskt jag var smalare än så men det är underligt hur man kan retuchera sig själv i spegeln!!!!

image5
huvvaligen!!!

image6
Ser ut som jag fortfarande är gravid i 11e månaden!! Likheten med en blåval är (ned)slående!


Måste trösta mig med några bilder utan kropp så jag inte blir deppig....

image7

image8


Hm.. det hjälpte lite men inte mycket... Det är så man kan gråta....
 

Kommentarer
Postat av: tove

Jag vet precis hur det är. I spegeln ser man en i alla fall ganska okej figur, man sträcker på sig och rättar till kläderna. Sen får man se en bild - och det är bara så hemskt så att man undrar varför ingen sagt något tidigare.

Bra idé med thinspiration förresten! Det finns få saker som får en att orka med hårda dieter, och alla tips man kan få är ju guld värda....!

/ tove

2008-01-22 @ 20:14:43
URL: http://avalanche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0