Big girls you are beauty-ful?

Nä vet du vad! Känner mig som en himla flodhäst just nu! Jag är så sugen på godis eller vad som helst! Känns som om min bilring väller över alla kanter! Känner mig inte så uberläker med andra ord. Jag vet att alla kvinnor har sånna här dagar ibland men alla ser faktiskt inte så illa ut som de tror. Det gör jag! :0 Jag får glädja mig åt att min mans nya favvo-låt är Big girls med Mika. Hahahaha!

Dagens mat:

2 stekta ägg och 3 skivor bacon
1 burk makrill
1 kokt ägg
300g kyklingvingar

Hur en sidigt lkänns inte detta idag då? Köpte en flaska Fanta Free apple så jag kanske kan unna mig ett glas så här på kvällen efterom jag bara ätit typ 8 kolhydrater idag! Duktiga jag!!!

Ni missar att skriva komentarer kära läsare! Glöm inte det! :-)

Guten Nacht!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0