Veckans summering

Halloj!

Min dator har blivit helt himla värdelös så jag kan inte skriva varje dag. Den hänger sig hela tiden och stänger av sig efter bara 10 min av sig själv så det får bli snabba inlägg.


Igår hade vi vänner på middag och det blev efterrätt såklart - chokladpudding med vispgrädde och maränger. Mmmmm gott! Trodde att jag skulle väga 250kg imorse men det var inte så farligt som jag trodde 76,6. Lite mer än i lördags men kroppen samlar ju på sig vatten när man äter onyttigt hehe... Gick en xtra lång promenad idag som upprättelse för helgens synder och det va toppen! Solen sken oh lillgossen var glad och snäll. Åt havregrynsgröt till frukost och kålsoppa med macka till lunch. Gott!!!


Just det, veckans summering måste finnas med också... lite sent men ändå.

  

Vikt lördag: 76,3

  

Antal promenader: 3

  

Antal km: 15

  

Antal styrkeövningar: 0 illa illa

  

Antal fusk: 1 dag söndag (eftersom att fuska på en lördag inte räknas) *flinar*

  

Antal ikomna ringar: 0 av 3... va i ?????!!

  

Ha det godis så hörs vi!!


Kommentarer
Postat av: Sarah (Bloggarens syster)

Just det, fusk på lördagar är inget fusk! Men hur gick det till med ringana??? Hur som helst, kämpa på!

2008-02-11 @ 14:50:06
Postat av: Sanniis

Duktig du är som kämpar på! Men jag tkr faktiskt att du bara ska väga dig 1 gång i veckan. Annars stirrar du dig kanske blind på siffrorna på vågen. Jaja, du gör ju som du vill :-)

2008-02-12 @ 11:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0