Skandal!

Hallojsan!


Det blir ett ganska snabbt inlägg idag eftersom min dator fortfarande är galen och stänger av sig själv. Ser fram emot att köpa en ny...


Idag vägde jag mig och vägde 75,5. Inte så mycket minus denna gången men det är mitt eget fel... först var det min mans födelsedag på alla hjärtans dag med pizza och kladdkaka (verkar vara killarnas favorit på födelsedagar)... sen var det lördagen, som jag loooovat mig själv att INTE äta godis eftersom jag ätit på torsdagen, men framåt eftermiddagen blev det en hel Bounty... och på kvällen så var vi bortbjudna på middag och då blev det 2 fajitas fast  jag redan var mätt efter en... sen efter det tittade vi alla på Melodifestivalen och då blev det glass med maränger och chokladsås... åt så mycket att jag fick så ont i magen. Så händer det varje gång! Jag lär mig aldrig... min man påpekade det med. Toppen... på söndagen var lördagens magont glömt och jag gjorde chokladbullar som jag verkligen inte skulle äta, de var bara till barnen!!! Blev en och annan bulle ändå... *Suck*


 Har grävt fram min Orbitrek oh har börjat köra 30 minuters pass på morgonen så gott det går med en bebis som nog är rädd för monstret.


Så veckans  lista:

  

Antal promenader: 3

  

Antal pass på Orbitreken: 2

  

Totalt tränade minuter: 4 och en halv

  

Antal ätna chokladbullar: 5 kanske 6...

  

Antal tappade kilon: 0,2

  

Summering: SKANDAL!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaja, så kan det gå...man kan inte alltid vara på topp! Kämpa på, du, men stressa inte upp dig över det. Tänk på att vi tycker om dig som du är! Kram!

2008-02-20 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0