Ny vecka nya tag!!

Idag är det måndag, dagen där man får sona för helgens synder.. hehe. Vägde mig i morse 76,1. Visste jag skulle gått upp lite så jag laddade med havregrynsgröt till frukost och tog sen med alla barnen på en 75min promenad. Visst, det gick inte jättefort eftersom det är som en isbana ute och barnen har ganska korta ben, men det blev lite motion i alla fall. Just nu håller jag på att koka dinkel som jag ska göra sallad av att äta som lunch. Hoppas det blir gott, har aldrig ätit det innan... Spännande!!

Min man kom på mig med att stå oh smygäta både ostbågar och Geisha igårkväll.... hur pinsamt var det på en skala? Ska slänga ut ostbågarna nu!!!

image50
Här är jag på en härlig vinterpromenad.

image51
Här är jag och min lille gosse på min store gosses födelsedag med pizza mitt i flyttröran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0