Minus lite till!!!

Vaknade i morse och vägde mig. 75,5! Halleluja!!!!

Det som inte är halleluja är att min man var på föreläsning igår om hälsa och sånt. Läkaren som föeläste lärde honom massor av saker om mat och näringslära (som jag redan visste men bra att han kan det nu med) och han sa att alla som inte äter kolhydrater kommer bli dummare och dummare... kul... så han vill inte att jag ska fortsätta med denna diet längre utan byta till typ sallad å sånt. Visst det låter sunt och det är det, men det kommer ta 10 gånger så lång tid!! Så jag ska nog gå ner till 70 på denna diet och köra de sista 10kg på vanligt hederligt sätt... Jag vill ju inte bli dum i huvet!!!!  Känns ganska jobbigt att inte gå ner allt så fort jag kan men jag har sovit på saken och kommer nu att görs så som jag bestämt....

Ganska jobbigt val men jag hoppas att det är rätt val...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0