Louis Vuitton och dinkelmuffins

Hejsan!


Ska snart gå ut på min promenad så fort lillgossen vaknat men ska först skriva och uppdatera lite. Min dator är lite krånglig för tillfället, lider antagligen av samma sak som jag och min bebis - virus... Därför blev det inget inlägg igår.


Idag när jag vägde mig så vägde jag 76,6. Går i alla fall inte upp i vikt. Får se hur lång tid det tar att gå ner till 60.


Bakade dinkelmuffins idag efter ett recept som jag hittade i Januaris nummer av Fitness Magazine (som för övrigt känns lite som en livräddare så där i slutet på månaden). Det som skulle bli 6 stora fina muffins blev en enda röra eftersom mina muffinsformar visade sig vara av den usla sorten som bara plattar till sig när smeten kommer i, så det blev ett dinkel-muffins-bröd istället. Ska smaka det efter min promenad.


Har klurat lite på det här med träning , hur ska man hinna???? Man ser kändisarna på bilder som tränar med sina PT och de bara studsar in i gymmet som om de har all tid i världen att träna sig supersnygga. Själv är jag glad om jag hinner ta min promenad eftersom för tillfället så är jag förkyld och kan inte träna hårdare än så, och för det andra är min bebis sjuk så jag får inte sova på natten heller... Jag vill också ha en egen PT som kör med mig så jag blir skitsnygga alá Jessica Simpson. Huvaligen så orättvist... men sen å andra sidan så kan jag ta mina promenader utan att bli smygfotad om jag skulle råka klia mig i rumpan och bli utkablad över hela världen. Tacka vet jag att vara anonym i träningspåret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0