Jag kom i mina jeans!!!


Idag hände något som jag tycker är väldigt konstigt... När jag för 3 år sedan vägde 60kg så hade jag strl 32 i jeans... jag köpte ju jeans i strl 32 som jag inte kunde komma i. Idag vägde jag 74,9 och kom i dem!!  Hur lustigt är det? Visst de satt väldigt tight men det är väl lustigt att nu när jag väger 14 kilo mer än innan kommer i samma byxor? Klurade på det och kom fram till svaret. När jag vägde 60 kilo så var jag en skinny fat person. Dvs, jag hade tappat muskelmassa på min Atkins diet och hade alltså inte en muskulös kropp utan en muskel lös! Nu när jag efter det tränat oh byggt muskler så är en del av min vikt muskler vilket gör att jag kommer vara mindre när jag väger 60 kilo denna gången än förra gången! Jippie!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Kim

Härligt! Grattis!

2008-02-22 @ 08:05:12
URL: http://www.kimsviktblogg.blogg.se
Postat av: anna

Hej,
Hittade din sida av en slump, och fastnade för att du verkar använda dig av liknande batningsmetod som jag och dessutom att du också använder samma smala kändisar som förebilder som jag! :)
Undrar varför du valt att äta kolhydrater igen? Var det doktorn som fick dig att ändra dig?
Jag ska också gå ner x antal kilon och ska göra det genom att dra ner på kolhydrater ,men inte ta bort dem helt. Till frukost äter jag alltid havregröt och där kommer kolhydraterna in. Lycka till!
MVH
Anna

2008-02-24 @ 14:50:02
Postat av: Hej Anna!

Va kul att du gillar bloggen! Alltid kul när den är uppsakattad :)

Jag valde att äta kolhydrater iegn eftersom jag inte vill bli dum i huvet eftersom det tydligen bränner hjärnceller att inte äta kolhydrater. Även om det kanske inte ör 100% bevisat så är det inte värt risken att bli en ärthjärna. LoL

Min frukost numera är oxå havregrynsgröt och det är bra och håller mig mätt länge. Men jags ka inte sticka under stolen med att jag håller stenkoll på VILKA kolhydrater jag äter. Bara frukt, grönsaker och grovt bröd som jag bakar själv. Äter mest kolhydrater till frukost och lunch och nästan inga till middag. Då blir det oftast kyckling med kokta grönsaker. Gott!!!

Tjing!

2008-02-28 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0