Äntligen!

Nu har vi äntligen skaffat en nya, fungerande dator så nu kan jag börja skriva lite oftare igen! Vaknade i morse och vägde 74,8. Det har gått segt denna veckan men det är för att jag svullade så himla mycket denna helgen så hela denna veckan har bara gått ut på att gå ner det jag gick upp då... fy skam på mig!!!! Sen har jag varit sjuk hela helgen och början på veckan så jag har inte kunnar träna alls. Förra veckan tränade jag 30 min på Orbitreken mån-fre. Mår bättre nu och ska dra igång med mitt Orbimonster igen på måndag. Men lite framsteg har det varit, jag måste göra ett nytt hål i mitt skärp. Det blir det 4e hålet jag får göra själv! Jippie! Och förresten är väl inte 6 kilo minus på 2 månader helt fy och skam???

Har nu gått in i en rosa period som jag gör med jämna mellanrum varje eller vart annat år. Det varar ganska länge då och inspirationen är då så klart Reese Witherspoon som Elle Woods i Legally Blonde. Hon är ju bara så himla härlig och positiv för att inte tala om SNYGG i båda filmerna! 

Nu ska jag fixa mig klar inför dagen i äkta Elle woods stil!

Ha d!

Kommentarer
Postat av: Sarah (bloggarens syster)

Haha, ja, det var väl bara en tidsfråga innan du blev rosa igen...har faktiskt undrat när det skulle bli.

2008-02-28 @ 12:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0