Äntligen Lördag!!

Hejsan!

Idag är de äntligen lördag och det betyder enligt min nya livsstil- LÖRDAGS GODIS!!!

Vägde mig idag och vägde 76,3! Har gått ner lite till denna veckan! Känns ganska skönt att kunna äta "normalt" även om det råkar vara i lite mer nyttigt än vanlig husmanskost. Jag är väldigt noga med portions storlekar och att sluta äta när jag är mätt, inte proppfull bara för att det är gott. Har varit ute på 3 promenader denna veckan, totalt 1,5 mil. Ska försöka hinna med 4 promenader nästa vecka - måndag, tisdag, torsdag, och fredag. Då blir ju det totalt 2 mil och det kan väl vara lagom för en vardagsmotionär som jag är nuförtiden med barn. Saknar lite tiden då jag kunde träna mina 2 timmar om dagen, 5-6 dagar i veckan utan att känna att jag la för mycket tid på mig själv. Men självklart skulle jag aldrig vilja byta ut det jag har nu mot några träningspass!!!


Ikväll är det Melodifestivalen och det är i våran lilla familj en stor grej där vi äter gott och hejar och hånar på alla som är med. Men vi har ingen TV för tillfället och att titta på nätet är ganska uteslutet eftersom datorn knappt funkar längre. Men lite myskväll blir det kanske ändå. Men har vi tur så kommer våra vänner hem från Sthlm i tid så vi kan titta där. *Hoppas*


Ha det gott alla viktjäktare! Nu ska jag unna mig årets 2 semlor!! Tjoho!!!

*blir inga bilder så länge datorn är kass* Sorry...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0