Lääänge sen nu!

Nu var det ca 100 år sedan jag skrev något här och det känns som att det skulle vara dags! Jag kämpar vidare med livet och det har varit väldigt hektiskt så jag har inte prioriterat att skriva på ett tag.

Viktmässigt så gick jag upp till 72,9 men för 5 veckor sedan så tog jag tag i ätandet och väger idag 68,6. Måste trappa upp träningen bara för det är ganska kass på den fronten just nu.... Får kanske ge mig ut och springa imorgon innan mannen min går till jobbet och barnen vaknar och allt stök och kaos börjar. längtar efter skolstarten och rutiner igen. Någon annan mamma som känner så eller är det bara jag som är hemsk?

Wish me luck!


Bilden är tagen idag. Någon som ser någon skillnad sen tidigare bilder? Jeansen har jag aldrig kunnat använda innan och nu sitter de bra! :) Yay me!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0