I´m your Venus, I´m your Fire, Your Desire!

Kom nyss hem från morgonens löprunda... Vaknade 5 min innan klockan ringde och det var grått, blött, och trist... Men vill man vara fin osv...

På med kläderna,

Svarta löpbraller från Röhnisch
Vit långärmad tröja från Nike
Vita löparsockar Champion köpta i Kanada
Vita och röda löparskor från Asics

På med utrustningen

Pulskolocka
Mp3 som spelar med bra löpmusik...

Ut i det kalla ruggiga vädret. Sprang min runda och på vägen tillbaka som jag annar brukar gå så känd ejag att jag nog kunde springa hela vägen tillbaka och då gjorde jag det. Det känndes så himla bra! Tänk va bra musik kan göra!!!

Kanske inte den musik jag lyssnar på i vanliga fall men att springa till den går toppen. Gamla låtar från när jag gick i högstadiet som Britnays gamla goda är bra att springa till, gamla 80 tals som Bananaramas Venus och så klart lite nya Britney. Hon är ganska inspirerande just nu eftersom hon oxå håller på att göra om sin kropp till något bättre.

Och eftersom jag nu skrev lite om henne så får hon bli dagens Thinspiration. Här kommer lite bilder på hur hon gått upp och ner genom åren

Bilden till höger är innan barn, innan Kevin Federline och innan hon gick upp i vikt. Bilden till vänster är tagen efter hon fick sitt första barn. (kanske andra med?)

Denna bilden är tagen den senaste veckan. Hon ser vältränad och sund ut.



I denna artikel säger hon att hon blivit smal genom att bara äta 1200kcal per dag och träna styrka och kondition. Ingen snabbmat, bara nyttigt som frukt och grönt.

Hon ser ju onekligen fräsh ut! Kul för henne!

Kommentarer
Postat av: emelie

Go Brit! ;D

2008-08-28 @ 22:32:49
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0