Body Pump

Igår kväll körde jag mitt första body pump pass sen någon gång 2004. Jag tänkte att jag kanske inte är riktigt i form som jag var då men hur illa kan det vara? Och lastade på med lika tunga vikter jag hade då.... Ops! Redan efter några få rep kände jag att det här kommer jag inte klara och fick snällt byta till lättare vikter. Hur pinsamt är det???  Men skam den som ger sig. Jag körde på och benen skakade och tills passet var slut.

När jag vaknade imorse så var jag så stel att jag knappt kunde komma ur sängen. Men det är ju bra för jag behöver ju bygga upp lite mer muskler eftersom jag var så himla klen  på passet igår.

Var ute och sprang i 30 min i måndags kl 6 på morgonen och borde ha gjort det idag med men det regnade så jag latade mig och sov till 7.  Illa illa... Får bli både torsdag och fredag istället som straff!

Har en liten önskelista med nya träningskläder som jag vill ha.

    

Hur snygg skulle jag känna mig i dessa? :)

Nu ska jag springa vidare mot köket med frukost som antagligen blir havregrynsgröt. Kul....

Kommentarer
Postat av: madde

Vad duktig du var, bodypump är väldigt roligt ,de tycker jag med,men samtidigt är det jobbigt,men det ska det ju vara

2008-08-27 @ 08:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0