Tillbax!

Hu! Efter att ha varit sjuk hela helgen och halva veckan så är jag nu tillbaka igen.. Jag måste vara ärlig och säga att jag har ätit "vanlig" mat sen i onsdags eftesom jag tror att det tar längre tid att bli frisk om man inte äter kolhydrater. Det resulterade i att jag gick upp till 74,0 (vatten jag vet) men ändå! Idag är jag nere på 73,4 så det går nog ganska snabbt att komma tillbaka där jag var innan.

Jag provade att flytta denna bloggen till metrobloggen.se men jag gillar denna bättre så jag kommer fortsätta skriva denna bloggen och ha en annan på metrobloggen.

Har trots min viktuppgång i helgen blivit 1 cm smalare i midjan och 1 cm runt höfterna! halleluja!

Ska se om jag kan gräva fram någon Thinspiration idag... hm.. få se....
Amanda vad-hon-nu-heter-mer-än-det. Lagom smal och söt! :)
image113
Så söta skor! Vill ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0