Nu ska det bli turbo av!!!

Nu har det inte hänt någonting positivt viktmässigt på nästan en hel månad. Alltså är det dags att prova något nytt.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/vikt/article382395.ab?teaser=true

Denna 8 veckors dieten kommer jag att följa med start idag. Nånting måste hända annars kommer jag att ge upp!!

Här är mina start fakta.

Vikt: 75,3

Midjemått: 92cm

Höfterna:112 cm (ring 112!!! jag exploderar snart!!)

Lår:64 cm


Ska skiva in mina mått coh vikt varje måndag i 8 veckor så är det upp till bevis om denna Turbo metod funkar eller inte.

Hejja hejja!!

Kommentarer
Postat av: anna

Det e fan sjukt svårt att gå ned i vikt! Men du fortsätter kämpa starkt av dig! Mitt största problem är att jag är student, vilket betyder att jag ska försöka gå ned i vikt och samtidigt gå ut och festa en gång i veckan, inte helt lätt.....jag försöker äta mindre dagen innan och efter jag druckit alkohol för att jämna ut det.....Men hur lätt är det på en skala att äta mindre när man har baikssug! Satidigt sm jag vill så gärna gå ned i vikt kan jag inte tänka mig att inte gå ut och festa med vännerna ....man kan ju inte säga upp sitt sociala liv! .....

2008-04-08 @ 12:23:42
Postat av: Linda

Ja det
e verkligen sjukt svårt. Själv dricker jag aldrig alkohol så jag slipper ju bakissuget. Kan du inte festa utan alkohol kanske? Så kanske suget dagen efter inte slutar med kebab/pizza/hamburgare/godis/chips eller pommes till frukost vid 3 tiden??? Alkohol förstör ju mer är bara dagen efter. Min förre personligatränare sa att en fyllekväll förstör hela veckans bantning och träning... inte så bra kanske... Festa kan man ju göra ändå! Jag var ute och festade flera dagar i veckan innan jag gifte mig och det var kul utan fylla ;)

Lycka till på dig!

oxoxox

2008-04-08 @ 16:05:11
URL: http://moreislesslessismore.blogg.se
Postat av: Elin

Vart tränar man Circuit training?

2008-04-08 @ 16:18:23
Postat av: Linda

Hej Elin! Det kan man träna på vissa gym men jag hinner aldrig komma iväg till gymmet så jag tränar med en DVD som min man köpte för några år sedan. Jag e inte ett jättefan av tränings DVDer men den är verkligen effektiv om man ger allt så blir man REJÄLT svettig och annfådd!!! Sen har jag ett annat DVD set som heter Turbo Jam som jag köpte i Canada som nyss kommit till Sverige. Den gillar jag jättemycket oxå! Den kan du köpa på Tv shop i Sverige. Finns fler att köpa från USA om du vill ha alla.

oxox

2008-04-08 @ 18:14:02
URL: http://moreislesslessismore.blogg.se
Postat av: Elin

TACK!!! SKA köpa nån DVD från tv shop. TACK :P

2008-04-09 @ 19:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0