Livets orättvisor!!

Har idag funderat över livets orättvisor... Visst man kan dravla i all evighet om alla som bor på gatan och så men jag menar orättvisorna för oss vanliga Svenssons... Varför är det i Sverige så himla fel att klaga och gnälla? Allt ska bara vara så himla bra hela tiden.... slut med det. Här kommer en lista över det jag tycker är orättvist i mitt liv just denna sekunden!

1. Jag har ingen snygg bil
2. Jag har inte ens körkort!!!!
3. Det tar en EVIGHET att ladda upp DHW på min dator! Jag vill ju se!
4. Jag är inte naturligt ett benrangel som kan äta allt utan att lägga på mig
5. Nästan alla mina kompisar är det
6. Jag måste äta kanin mat för att inte bli ett fetto
7. Jag har korta knubbiga tår
8. Jag vaknar inte pigg och fräsh, färdigsminkad som alla brudar på TV
9. Jag biter på nagelbanden och verkar nog aldrig kunna sluta
10. Jag e kass att hålla i mina pengar...

Nä! Nu giter jag inte skriva med negativt... jag e ju en ganska positiv människa men det va skönt att få klaga lite!!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Kim

Ja, livet kan va bra oättvist om man ska se det så=D
Men jag måste säga att väskan du har som bild är grymt snygg! Skulle helt klart kunna tänka mig den jag med!/ Kim

2008-04-02 @ 13:37:30
URL: http://www.kimsviktblogg.blogg.se
Postat av: Linda

Den väskan har jag köpt så den har jag!!! :)

2008-04-02 @ 15:40:01
URL: http://moreislesslessismore.blogg.se
Postat av: Kim

åh! Jag blir nästan lite avis! Normalt använder jag aldrig väskor, men med en sådan blir man ju tvungen=Där den rymlig, får man plats med mycket saker i den? Funktionell menar jag?

2008-04-03 @ 08:24:20
URL: http://www.kimsviktblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0