Dag 3 vecka 1

God morgon alla morgnpigga!

Jag har nyss duschat och klätt på mig efter att ha tränar (gick upp kl 6) Jag skulle köra 45 min   Circuit men jag antar att denna tillfälliga low carb diet tar musten ut en. Det kändes verkligen för jag var helt slut efter 36 min och slutade då för att inte svimma. Man ska ju träna lågintensivt när man äter lite kolhydrater... känns lite kass att bara träna 36 min men vad ska man göra?

Nu ska jag fixa frukost... 2 kokta ägg och titta på Newlyweds... En lagom no brainer så här på morgonkvisten.

Skriver mer sen om mat och så.

Undrar om jag kan tappa 7 kilo på 8 veckor? Skulle sitta fint.... upp till bevis!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Gomorron hoppas du sovit gott,Ha en bra dag idag =)

2008-04-09 @ 08:01:55
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0